To Write a comment validate your account !!!!
Click here and write your email to validate your account http://www.thefanclub.com/users/sendvalidatemsguserid/1

(Admintfcen)
1 seconde ago since web
Envoyé : Spurs10

Was that u Megan lol

(Spurs10)
17 minutes ago since iPhone : Fan Lilywhites

I don't understand you fans sometimes. When we drew to arsenal at their ground everyone was jumping with joy but when we lose to man city at THEIR GROUND fans start calling us shit. What were u expecting? Us to beat them? Even though they beat us. We actually played quite well. So why moan?

(Tottenhamforever21)
2 hours, 19 minutes ago since iPhone : Fan Lilywhites
Yiddish69 Yep I agree but there are a few individuals on here with Tourette's ignore them lol
1 hour, 14 minutes ago
Mikedapikey We could win the chinos league and spurs10 would still find something to moan about
1 hour, 6 minutes ago
Mikedapikey Champs league. .....haha. We would win the chinos league. We are pants!
1 hour, 4 minutes ago

Hazard class act!!!

(Finton)
15 hours, 37 minutes ago since iPhone : Fan Lilywhites
Spurs10 Ffs they wer playing acrington lol
15 hours, 9 minutes ago

Must agree with spurs 10, we need a class center forward and class center half , we are poor compared to top 8 nuff said 😩😩😩

(Panyan)
17 hours, 9 minutes ago since iPhone : Fan Lilywhites
Spurs10 Fuk me somebody agrees with me on here llf
16 hours, 52 minutes ago
Jodeylee Poor compared to top 8? You for real
16 hours, 34 minutes ago
Jiggy1975 Don't really understand why we didn't get this alderweirld from Southampton . He looks a step up from Fazio at the moment & is on loan . Perfect fit for us to test him in the prem for 12months . And of course Belgian . So would have teammates to help settle in . Might cost 10-15m but would b worth it if he carries on like he is
16 hours, 16 minutes ago
Pbsr Bang on jiggy
15 hours, 38 minutes ago
Pbsr That Toby kid is class
15 hours, 38 minutes ago
Megeriksen Top 8?? Utd are hardly any better Without their main man sturridge Liverpool have been shit Everton, we are on pretty level terms but we've got the better squad Really need to start believing in our team.
13 hours, 59 minutes ago
Mikedapikey We all know that. We have 3 strikers that will score 5 prem goals each in a season. Not good enough.
11 hours, 43 minutes ago
Jodeylee That comment makes you a bit of a hypocrite tbf mike!!! You slaughtered spurs for putting the side down and now you're doing it.
5 hours, 7 minutes ago
Jodeylee You're right meg. We need to back our fucking side and get behind them at whl like the fans that go away did last season. Don't need the boring squad that don't sing or join in with the ones that lose their voices every time trying to get everyone going. I can understand why the north stand isn't noisy but if you're a fan that doesn't get involved then go nearer the family stand
5 hours, 4 minutes ago
Spurs10 It sure does make u a hypocrite Mickey . If u can't back r forwards then go and support the scum down the road. Nuff said. Get in
4 hours, 25 minutes ago
Duff100au Just play soldado hart had to make a couple good stops to keep him out at the weekend. Better than the shit we get out of ade when he passes to the keeper
2 hours, 10 minutes ago
Mikedapikey Dick head. I criticise spurs10 for relentless whinging. The fact our strikers don't score goals is obvious
1 hour, 2 minutes ago

Welcome to the Europa league shitty

(Spurs10)
18 hours, 8 minutes ago since iPhone : Fan Lilywhites
Jodeylee And bin dippers
16 hours, 16 minutes ago
Spurs10 Hopefuly mate
15 hours, 40 minutes ago

Justice for lampard diving against us. Karma u cunts

(Spurs10)
18 hours, 29 minutes ago since iPhone : Fan Lilywhites
Jambo999 Like
18 hours, 11 minutes ago
James205 Dived just like fat frank did, cunts
17 hours, 36 minutes ago

Anyone read fergies apparent team talk prior to spurs at old Trafford? "Lads, it's Tottenham" was all he said according to Roy keane. What a cunt!

(Algreen29)
20 hours, 43 minutes ago since iPhone : Fan Lilywhites
Yiddish69 The problem there is it worked
19 hours, 26 minutes ago
Spurs10 That it did. Pbly shittys talk at the weekend too
18 hours, 28 minutes ago
Algreen29 That's true!
17 hours, 58 minutes ago
James205 I'm glad we beat them at ot while he was still there, we had so many shit decisions go against us during fergies time
17 hours, 35 minutes ago
Spurs10 Mendes. Say no more
16 hours, 51 minutes ago
R9soldado We gave city a decent game on Saturday though 10.
16 hours, 33 minutes ago
Spurs10 Ref fukd us. Could've been different if Robbie scored that pen ( maybe )
16 hours, 17 minutes ago
Algreen29 Mendes was definately the stand out! Plus throwing away 3-0 half time lead at the lane. We were up against a series of strong united teams tho!
15 hours, 46 minutes ago

If we win our next 4 in a row, will be interesting to see our league position and peoples comments on here! I think we may do it as we been playing quite well. Plenty other teams will get dicked worse than 4-1 away to city

(Algreen29)
1 day, 3 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites
Mushy87 Like
23 hours, 53 minutes ago
Moschops I like your thinking 👍
19 hours, 56 minutes ago

We should go all out for berahino in the transfer window he so reminds me on JD when he was a youngster

(Adman28)
1 day, 3 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites
Spurs10 Chav bound I bet. Said it all along that we should sign him 15mil buyout clause
1 day, 3 hours ago
Algreen29 Me too (reminds me of young JD)
1 day, 3 hours ago
Dannydefoe I rate him
1 day, 1 hour ago
Moschops I like him a lot .. Is there a buy out cause??
19 hours, 53 minutes ago
Adman28 Yeah 15million
17 hours, 48 minutes ago

Just been reading over some of te comments on here, there's been some bad vibes last couple days. I think peeps should chill out a bit! COYS

(Algreen29)
1 day, 12 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites
Chinnit Like
1 day, 11 hours ago
Spurs10 Noooooooooi
1 day, 11 hours ago
Pottsy i agree we played well till the ref fucked us over
1 day, 11 hours ago
Spurs10 Refs a cunt
1 day, 11 hours ago
Pottsy lol spurs10 you cant blame ya club team levy and co 4 that wanker
1 day, 11 hours ago
Spurs10 For who potsy
1 day, 3 hours ago
Algreen29 Ref was a complete cunt! I reckon he gave us pen rather than free kick cos he knew he's fucked up before
20 hours, 40 minutes ago
Envoyé : Spurs10

Lmbo

(Spurs10)
1 day, 13 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites

Wee bonus. 2-2 at 12/1. £65

(Spurs10)
1 day, 15 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites
Spurs1819 Nice well done mate
1 day, 14 hours ago
Spurs10 Cheers
1 day, 13 hours ago

The godfather of this app bitches! I got all of you bitches the ban lifted don't forget! I will rule forever!!!

(Finton)
1 day, 16 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites
Spurs10 We won't. Cheers bro
1 day, 15 hours ago

What a finish from Sessegnon!

(Lily01)
1 day, 17 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites

We all need our real leader back,,,, where the fuck is 007?

(Chinnit)
1 day, 17 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites
Spurs10 Fuk knows mate
1 day, 15 hours ago
Yiddish69 Vanished up his own arse
1 day, 14 hours ago
Spurs10 Lol
1 day, 13 hours ago

Has mikeydapikey gone yet!! I'm so afraid of him!!! 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱 lol

(Finton)
1 day, 17 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites
Spurs10 Lmbo
1 day, 17 hours ago
Spurs10 He knows wer u live
1 day, 17 hours ago
Spurs10 Panyans r leader now
1 day, 17 hours ago
Finton He's alright just needs to take a step back and stop calling fellow yids cunts and tossers that all no big deal!! He has a few good comments ! Panyan is just pants ! Lol
1 day, 16 hours ago
Megeriksen Not hard to get annoyed when you're arguing with a drunk chris haha
1 day, 16 hours ago
Finton That's right! Am not meeting him Sunday now as will only get me arrested!
1 day, 15 hours ago
Spurs10 That's the plan Finton. Ps was that ur sour face at the shitty game Megan lol
1 day, 15 hours ago

Has mikeydapikey gone yet!! I'm so afraid of him!!! 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱 lol

(Finton)
1 day, 17 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites

Top teams have a class forward scoring at least 15 goals , sadly we don't have any such player , bring back the doc , nuff said 💰💰

(Panyan)
1 day, 19 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites
Jambo999 Any striker without decent service will play shit.
1 day, 19 hours ago

I'm free!!!

(Chinnit)
1 day, 20 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites
Spurs10 Well come back mate. Wer u banned
1 day, 20 hours ago
Chinnit Yeah I'm back now tho 😎
1 day, 20 hours ago
Spurs10 Good man. That was a quick 60 years lol
1 day, 19 hours ago
Chinnit Lol 10! That's 3 life sentences this year alone,
1 day, 18 hours ago
Spurs10 I'll give u a week lol
1 day, 17 hours ago

Anybody else having problems with this app on ios8? Had to delete it on my iPhone because it was playing up and now I cannot get back into it because it locks up on the view t&c's page. I'm on my iPad now also using iOS 8 with no problems??

(Sibbo)
1 day, 21 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites
Chinnit Sobbing your alive
1 day, 20 hours ago
Chinnit Sibbo
1 day, 20 hours ago
Jambo999 No problems for me on ios8, hav iphone5
1 day, 19 hours ago
Sibbo Yep, I'm alive chinnit, just cannot access the forum on my 5s :(
1 day, 19 hours ago
Dungloe Can't post pics anymore😞
1 day, 17 hours ago
Chinnit Good dungloe no 1 wants to see your penis lol 😂
1 day, 17 hours ago
Lennonyido Galaxy s5 and not American moneymakingmachine
1 day, 6 hours ago

The only thing positive this season would be a drugs test, nuff said💊💊💊💊💊

(Panyan)
1 day, 21 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites
Jambo999 😂😂
1 day, 21 hours ago
Yiddish69 Why do you come here you troll fuck off
1 day, 19 hours ago
Spurs10 He's funny tho
1 day, 17 hours ago
Dannydefoe Lol
1 day, 17 hours ago
Yiddish69 Funny as a dose of crabs
1 day, 16 hours ago
Spurs10 You've no sense of humour lad
1 day, 15 hours ago

Am I the only one feeling positive?! Give Poch time, we are starting to look good going forward, eriksen chadli and lamela starting to link up. There have been many positives lately, if we carry on like this we'l be fine, maybe no top 4 this season but thats not the end of the world. COYS!

(Jambo999)
1 day, 23 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites
Mikedapikey Nope. I see plenty of positives. I m seeing a teamwork and togetherness that's been missing since harry.
1 day, 23 hours ago
Jambo999 Exactly, instead of having a bunch of individuals we now starting to play as a team. Still some way to go but im sure second half of th season will be better.
1 day, 23 hours ago
Tottenhamforever21 I personally believe we played very well against city. If soldado scored his penalty then we would be in a different position. We did create chances and we're playing as a team
1 day, 22 hours ago
Jambo999 Even after Soldados pk miss we cudv still got something out the game, Fazios moment of madness cost us dearly tho
1 day, 22 hours ago
Megeriksen Agree with all of the comments
1 day, 22 hours ago
Algreen29 Agreed
1 day, 13 hours ago
Algreen29 Agreed
1 day, 13 hours ago

If we don't go down this season it will be a miracle,nuff said😩👹👹

(Panyan)
2 days, 1 hour ago since iPhone : Fan Lilywhites
Yiddish69 The voice of doooooom panyan
1 day, 23 hours ago
Jimbob1976 Prat!
1 day, 22 hours ago
Scotts Pack it in. Go down? Heard it all now
1 day, 17 hours ago

They say things happen in 3's, first my dog then spurs and then on sat afternoon my daughters falls over at the stables and dislocates and fractures her elbow!

(Nickspur)
2 days, 1 hour ago since iPhone : Fan Lilywhites
Yiddish69 Yeh had one of those years too mate ride it out
1 day, 23 hours ago

Ok all u cunts that sleg me off for moaning, I moan because I want success at my beloved spurs. Sick of plsyers being sold and replacing them with mediocre crap. Sick of managers getting sacked because they have to pick a team that was bought by baldini or levy. Yes wer not loaded with riches but we can be doing better than we have over the last few years. I want wot u all want. If use r happy with 6th or 7th every year and winning fuk all trophies then so be it.. TTID. Rant over

(Spurs10)
2 days, 2 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites
Mikedapikey Just can't stand your relentless torrent of misery. Shit up you cunt. Rant over!
2 days, 1 hour ago
Spurs10 Fuk up bellend and get off my app u rwat
2 days, 1 hour ago
SuperSpurs84 Can anyone tell me what a rwat is?
2 days ago
Spurs10 Here comes the spelling police
2 days ago
Mikedapikey Spurs10 you are a manchild. Your like the kid in the back of the car going are we there yet. You're 44 years old man. Grow up lad
2 days ago
Spurs10 At least I know wot I'm talkng about ( even if I am fukng drunk ). Now take ur face for a dump and stop talkng shit
2 days ago
Mikedapikey Thanks. You've just proved my point.
1 day, 23 hours ago
Spurs10 I've forgot more about spurs than u know. Get my drift
1 day, 23 hours ago
Gigyid Spurs10 you are entitled to say what you feel. It shows you have passion for your team unlike some players . How about fans that spend money and time to go watch there team. You feel for them all they ask for is to put a shift. Rant over. Stick together yids we are family unlike them inbred gooners
1 day, 23 hours ago
Mikedapikey Yeah we're all entitled to an opinion and we're all disappointed to see good players leave and new players like paulinho and soldado stealing a living at our club....but the way spurs10 goes on just absolutely bores me to tears. Everyday just moan moan moan. We lose to city away and he's calling for pochs head after 2 months yet he also moans that we keep sacking managers. The manchild is just a big whining cunt who gets pissed, slags off everyone at the club and makes everything out to be worse than it is....I doubt there's a mrs spurs10 but God help her living with that glass half empty cunt if there is...... How was your day sours10.....shit, how is your food spurs10......don't like it........etc.. Moaning horrible prick
1 day, 23 hours ago
Yiddish69 Ouch
1 day, 23 hours ago
Mikedapikey Rant over!! Haha. 44 and he puts rant over after every moan. MANCHILD!
1 day, 23 hours ago
Spurs10 Never ever called for mopos head. Get ur facts straight bellend. How old r u anyhow Mickey ?
1 day, 22 hours ago
Mikedapikey 37. Old enough to know the club is improving all the time and is better placed to achieve success than it has been in my lifetime.
1 day, 22 hours ago
Spurs10 Ur deluded lad. Not even going to get into an argument about that. Open ur eyes and c wot we all can c..ur entitled to ur opinions as have I . If u don't want to read them, then don't . So leave it at that
1 day, 22 hours ago
Lobby Rant over* 😘
1 day, 13 hours ago
Spurs10 Rant just started lol
1 day, 11 hours ago
Lennonyido Atlast some who's talking sense in this forum????? 35 yrs a yid and it's time to show out heart and passion not how much our legs are sponsored for in nail varnish boots .... Took a while at Southampton bug then again Southampton still have it...... Players who play for a team not a big wage and only turn it on near end of contract!!! Time to get that fucking coloured crouch out our squad and get Defoe back
1 day, 6 hours ago
Lennonyido Ps my name is lennon which gives me reason to have the same on my shirt.... But have a fucking word I'd look like a bigger cunt than him
1 day, 6 hours ago
Spurs10 Llf Lennon. Get white ADE on it then
1 day, 3 hours ago
Nikesh coloured crouch. wow. racism against our own players. shocking. if u don't like the player then fucking say so without being racist
1 day, 3 hours ago
Spurs10 I'm sure he never ment it to be racist
1 day, 3 hours ago

Let hope we take our anger out on the toon 💪

(Dungloe)
2 days, 3 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites
Jodeylee We will be alright I'm sure. We always get turned over by shitty. Just onto the next game and hope the lads put in a good performance
2 days, 3 hours ago
Dungloe Soldado scores that pen a its a diff game....fine margins
1 day, 17 hours ago

Liverpool signings since rodgers arrived

(TottenhamHothole)
2 days, 13 hours ago since iPhone : Fan Football
Dungloe Is there. Point to it or just saying?
2 days, 3 hours ago
Duff100au Some trash on that list
2 days, 3 hours ago
Jambo999 Any1 fancy working out th total?
1 day, 23 hours ago
Pbsr And....
1 day, 23 hours ago
James205 Spent a lot of money on alot of shit players, no dif to us but they don't get any stick for it
1 day, 21 hours ago
Envoyé : Highermenz

(Highermenz)
2 days, 13 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites

Tom Carroll stats for Swansea!!! Go on lad!

(Pbsr)
2 days, 21 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites
Pbsr * starts
2 days, 21 hours ago

If the fans on this app are an accurate representation of our fan base in general then I'm afraid we have the worst fans in football. If you can't understand the position we're in as a club then you really don't understand modern football or economics and you certainly don't understand the thought process of a professional football player
Spurs10 you don't deserve to call yourself a tottenham supporter. supporting isn't what you do. What you do is something else completely. You're just a compete boreoff

(Mikedapikey)
2 days, 21 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites
R9soldado Well said mate. I think few really understand the professional game.
2 days, 21 hours ago
SuperSpurs84 I agree mate!
2 days, 21 hours ago
Mikedapikey Read the comments on here during any game. Every single player in the squad gets slagged off and labelled useless during every game. Honestly you could flick through the comments on this app after any game and I bet 9 times out of 10 every Spurs player that took the field has been slagged off at least once...you can also bet baldini has been slated and of course then there will the relentless and slightly irrationally intense hatred of levy. Makes me wonder why you's bother
2 days, 21 hours ago
Jodeylee I'm afraid you're forgetting the whole reason of a forum. Its peoples opinions and they can write what they think. Spurs puts his opinion same as anyone else. If you don't like then don't read. I like to read others opinions but won't slag them off if their opinion differs from mine. If I don't like it then I don't carry on reading it. Who knows the right and wrong way of football? Is it wrong that our club is run like a business? Who knows. Is it wrong that chavs buy every player under the sun? Who knows. But what I will give you is my OPINION....yes, it's wrong that chavs buy every player. My opinion is also that we should be moving on and for whatever reason we haven't. I can blame whoever I like but still doesn't change the fact we haven't moved forward and have actually gone backwards. I don't think we should've sold bale no matter what but that's my opinion. Anyway I seem to maybe of gone off track but the point I make is that it's everyone's opinions that make a forum. If they were all the same then how boring would it be?
2 days, 21 hours ago
Jodeylee Every person pretty much has slated a player on here at some point. If said player played shit then are you going to say they played well? I slated baldini earlier yes. And for good reason in my opinion (which I'm allowed by the way). What has the guy done for us please tell me?
2 days, 21 hours ago
Mikedapikey Well my opinion is that if all you do is slag off the players, the manager and the club in general then your a tosser who should go support another team or give football a miss all together. Everyone at Tottenham Hotspur Football Club from the chairman to the players to the groundsman want success. With our budget we have no right to expect it.
2 days, 21 hours ago
Mushy87 Yeah that is the point of a forum. Everyone can have an opinion, but there's a difference between having an opinion and just being pathetic and stupid
2 days, 20 hours ago
Finton It's a forum mikey ! Get a fucking grip and go onto another forum mate if you don't like comments posted on it!!! We all want spurs to succeed that's the end of this childish shit I'm reading before my eyes! COYS ! It's sounds like you have a footballing brain so don't be calling fellow yids tossers!! I don't bother replying to posts unless I'm steamed up and I have been berated countless times and so have you! Let's all just get on for fuck sake!! COYS!!!!!! COYS !!!!! COYS!!
2 days, 20 hours ago
Jodeylee I'm afraid we do have a right to expect progression in the side. I've got the right to any fucking opinion I like. I've got more fucking passion for Tottenham Hotspur football club than most of the fans that go to the games FACT!!! And there's a few on here that will back that up I'm sure. Ask yourself the question are you happy with the decline in quality we've got? We've slowly got rid of every player worth any value over the years and replaced with less quality. Watch Hugo leave next season for big money. Anyone can see we bought vorm to replace Hugo. I will be surprised if Hugo stays next season.
2 days, 20 hours ago
Mikedapikey Mate! If modric and bale demand to move to Real Madrid then there ain't fuck all you can do about it.
2 days, 20 hours ago
Jodeylee Not just those guys but for years gone by it's been the same. We have been seen as a selling club for quite a while now and unless things change we are not going to progress. Why should we be happy with that
2 days, 20 hours ago
Mikedapikey Well if you buy a player for a lowish fee and he becomes an outstanding player, ie Berbs, modric, bale........and after a few good years you haven't qualified for CL and you can't pay the wages of a United or Real Madrid due to revenue. Then the player will go. To the bigger club where he can win more and earn more. All we can do is get the best money possible and invest in new players AND new infrastructure to increase earning potential which is exactly what we have and are doing. There's never any guarantee when buying players and when bale left everybody thought we'd spent well. It's all so easy in hindsight
2 days, 20 hours ago
Yiddish69 Please could you keep your responses to less than 3 lines as I lost the will if there are any more. Your all a great bunch of people but you know fuck all in reality otherwise you would be football managers which you are not just realised gone 6 lines boring myself now lol
2 days, 20 hours ago
Lilywhites Ok from being a top four team we sell our three best players can't build the stadium make a profit take 300 loyalty points of my season book and I'm not aloud to moan at my team when you see players not give a shit
2 days, 20 hours ago
Jodeylee Bollocks bollocks bollocks bollocks bollocks Bollocks bollocks bollocks bollocks bollocks bollocksBollocks bollocks bollocks bollocks
2 days, 20 hours ago
Jodeylee But if you don't add to that quality then you're never getting anywhere that's the point
2 days, 20 hours ago
Jodeylee No lillywhites you have to just grin and bare it. I love it when I see players stripping and not giving a shit in fact I will give them a pay on the back
2 days, 20 hours ago
Jodeylee FFS!!! Stripping, pmsl!!! STROPPING
2 days, 20 hours ago
Jodeylee Pat
2 days, 19 hours ago
Megeriksen You're all moaning after a good game yesteday. The game was corrupted by terrible decisions. Was fairly happy with the way we played.
2 days, 19 hours ago
Jodeylee I'm not moaning Megan. I personally can't comment on yesterday's game cz I've not seen it
2 days, 19 hours ago
Megeriksen Not aimed at you Jodey
2 days, 19 hours ago
Lilywhites Our forward play was good but we made agguerro look better than what he was we can't allow a player like that time shocking defending
2 days, 19 hours ago
R9soldado Aguero is good though and has made some of the leagues best defences ordinary. Best strike rate percentage of any player in prem league history.
2 days, 18 hours ago
Jodeylee Great player. They always have someone that tears us apart. If it's not Aguero it's Dzeko. Imagine if Aguero wasn't as injury prone
2 days, 18 hours ago

What the duck is going on at loftus road!!!!

(Jimbob1976)
2 days, 21 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites

What a pile of horse shit. I got a bluey on Balotelli to score first ffs

(Jodeylee)
2 days, 22 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites

Your the biggest moaner on here mikey! Now crawl back into your cave there's a good lad!!! Lol😅

(Finton)
2 days, 22 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites

I'm voting spurs10 off the island. Cunts a fucking idiot.

(Mikedapikey)
2 days, 22 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites
Yiddish69 Bit harsh but a harmless idiot
2 days, 19 hours ago

Spurs 10
Calm down son and lay of the beer

(Dawson1)
2 days, 23 hours ago since iPhone : Fan Lilywhites
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
Sign Up Now
Sign in
With your network
Already have a Facebook account ?
Members :
Posts :